Талрепи вантажні DIN 1478
Майже всі талрепи вантажні DIN 1478 відносяться до технічно складного закритого типу - зі спеціальним вузлом «вилка-вилка» (100% запобігання зісковзування, тільки при механічному руйнуванні «вилки»!).
Незамінні у побуті та промисловості:
• будівництво шляхопроводів, будівель та споруд (мости);
• як розтяжка щогл та антен;
• оформлення інформаційних та рекламних стендів;
• встановлення вантових систем тощо.
Функціонують за принципом поступового вибирання довжини троса (ланцюга). Розраховані на додаток лише поздовжніх навантажень! Не допустимі дії сили з боку боків.
Розмірний (модельний) ряд
Типові талрепи вантажні DIN 1478 випускаються гарячим об'ємним штампуванням довжиною (гранична відстань між розташованими у вилках елемента кріплення болтами кріплення) від 155 до 760 мм. Діапазон довжини центральної частини коливається від 100 до 400 мм.
Мінімальна вантажопідйомність становить 0,2 тонни, максимальна – 11 тонн. "Розкид" метричної різьблення - від М 6 до М 50.
Характерні риси
У стандартну конструкцію входить пустотіла основа, в протилежні торці якої вкручуються два стрижневі елементи з U-подібним розгалуженням - "вилки". Хвостовики протилежного торця мають відповідне різьблення в отворі муфти різьблення, «закручене» протилежно один одному (для запобігання самовідгвинчуванню в процесі натягу):
• праву;
• ліву.
Кріпильними елементами виступають різьбові шпильки або болти з гайками.
За німецьким стандартом талрепи вантажні DIN 1478 виготовляються з вуглецевої нержавіючої сталі двох марок:
• А2;
• А4.
Обов'язкове оцинкування поверхонь: гарячим або гальванічним (холодним) способами.