Якісні талрепи в різноманітті виконання

Талреп м10 гак-гак
Характеристики Талреп м10 крюк-кільце або крюк-крюк або гак - вухо: Довжина корпусу - 125 мм Довжи..
0
62.99грн.
Талреп М10 гак-кільце
Характеристики Талреп м10 крюк-кільце або крюк-крюк або гак - вухо: Довжина корпусу - 125 мм Довжи..
0
62.99грн.
Топ
Талреп м10 кільце-кільце
Характеристики Талреп м10 кільце-кільце: Довжина корпусу - 125 мм Довжина гвинта - 65 мм Діаметр ..
0
62.99грн.
Талреп М12 гак-гак
Характеристики Талреп м12 крюк-кільце або крюк-крюк або гак - вухо: Довжина корпусу - 125 мм Довжи..
0
74.02грн.
Талреп М12 гак-кільце
Характеристики Талреп м12 крюк-кільце або крюк-крюк або гак - вухо: Довжина корпусу - 125 мм Довжи..
0
74.02грн.
Топ
Талреп М12 кільце-кільце
Характеристики Талреп м12 кільце-кільце: Довжина корпусу - 125 мм Довжина гвинта - 70 мм Діаметр ..
0
74.02грн.
Талреп М14 гак-гак
Характеристики Талреп м14 крюк-кільце або крюк-крюк або гак - вухо: Довжина корпусу - 140 мм Довжи..
0
108.29грн.
Талреп М14 гак-кільце
Характеристики Талреп м14 крюк-кільце або крюк-крюк або гак - вухо: Довжина корпусу - 140 мм Довжи..
0
108.29грн.
Талреп М14 кільце-кільце
Характеристики Талреп м14 кільце-кільце: Довжина корпусу - 140 мм Довжина гвинта - 75 мм Діаметр ..
0
108.29грн.
Топ
Талреп М16 гак-гак
Характеристики Талреп м16 крюк-кільце або крюк-крюк або гак - вухо: Довжина корпусу - 170 мм Довжи..
0
158.02грн.
Талреп М16 гак-кільце
Характеристики Талреп м16 крюк-кільце або крюк-крюк або гак - вухо: Довжина корпусу - 170 мм Довжи..
0
158.02грн.
Талреп М16 кільце-кільце
Характеристики Талреп м16 кільце-кільце: Довжина корпусу - 170 мм Довжина гвинта - 85 мм Діаметр ..
0
158.02грн.
Талреп М18 гак-гак
Характеристики Талреп м18 крюк-кільце або крюк-крюк або гак - вухо: Довжина корпусу - 196 мм Довжи..
0
255.26грн.
Талреп М18 гак-кільце
Характеристики Талреп м18 крюк-кільце або крюк-крюк або гак - вухо: Довжина корпусу - 196 мм Довжи..
0
255.26грн.
Талреп М18 кільце-кільце
Характеристики Талреп м18 кільце-кільце: Довжина корпусу - 196 мм Довжина гвинта - 110 мм Діаметр..
0
255.26грн.

Якісні талрепи в різноманітті виконання

Талреп - це особливе такелажне, тобто. призначений для безпечного, міцного та надійного статичного кріплення, утримування та/або переміщення ваг, виріб. Його загальновживані синоніми:

• тросова (гвинтова) стяжка;

• такелажна муфта;

• вантажне кріплення.

Зазвичай застосовують талреп для троса, ланцюга, кабелю, дроту або каната: пристрій дозволяє швидко вибирати їх слабину за рахунок скорочення довжини при недостатньому натягу. Якщо воно надмірне, довжина троса та його натяг аналогічним чином змінюються ручним обертанням корпусу щодо своєї осі – лише у протилежний бік. У процесі обертання гвинти, розташовані на торцях стяжки зміщуються до центру: що сильніше зміщення, то менше довжина троса.

Оскільки талреп це такелажні вузли, що фіксує серйозні маси, до їх надійності пред'являються підвищені вимоги. Так, якість виробів усім стадіях їх виробництва (від проектування до відпускного контролю!) регулюється міжнародними нормами:

• ГОСТ 9690-71 та ОСТ 5.2314-79 (для суднових модифікацій) – український (радянський) стандарт;

• DIN 1480 та DIN 1478 – європейський стандарт (Німеччина).

Конструктивні елементи та інші особливості

Талрепи дуже ефективні, незважаючи на елементарний пристрій. До складу 1 виробу входить 4 ключові вузли:

• муфта (штампована закрита/відкрита, лита, зварена закрита/відкрита);

• циліндричної форми корпус;

• тіло (закритий чи відкритий тип);

• рама.

Обов'язкові додаткові комплектуючі — дві стропи (гвинта, вантажозахоплювальні елементи), що вкручуються в різьбові отвори, причому їх різьблення «закручене» протилежно один одному. Кінці гвинтів оснащені вушком або гаком: до них кріпиться трос/мотузка/струна тощо.

Крім того, металовироб укомплектовується:

• підкладними шайбами, що рівномірно розподіляють навантаження;

• стопорними гайками (за ГОСТом 5919 методом холодної висадки) для запобігання мимовільному провороту захватів.

Основний матеріал, що йде на талреп для тросу/дроту/ланцюга/каната - низьковуглецева сталь (зазвичай марки S235JR, C1021) з оцинкованим (проти корозії) покриттям. Відповідно до п. 2.11 ГОСТу 9690-71 поверхню всіх деталей має бути оброблена складами (за ГОСТом 9791-68), що забезпечують нормальну експлуатацію в обох кліматичних умовах:

• звичайні

тропічні.

Корпус виробів у формі прямокутної рами або еліпса і завжди з двома отворами, з протилежно орієнтованим один до одного різьбленням. В отвори вкручуються гвинти. Якщо тіло талрепа відкритого типу, обидва гвинти можуть фіксуватися між собою кільцевим механізмом.

Загальні вимоги

Зварні гвинтові стяжки повинні бути із зачищеними зварними швами, які зварені електродами, чиї механічні властивості відповідають вимогам ГОСТу 9467-75, а саме бути не нижче Е 42 А. Поверхня якісних виробів чиста, без гострих кромок (вони обов'язково округлені). Візуально відсутні вади, що знижують характеристики міцності і товарний вигляд:

• раковини;

• тріщини;

• сколи тощо.

Хвостовинки гаків, «вушок» та виделок виконуються з двома орієнтаціями різьблення;

• права;

• ліва.

Види

Усі промислового (відповідно до ГОСТу та DINу) виробництва гвинтові стяжки класифікуються мінімум за чотирма ознаками:

• конфігурація вантажозахоплювальних частин та їх комплектація;

• геометрія муфти (корпусу);

• матеріал та/або робоче середовище;

• специфічність виконуваних завдань (призначення).

Для фахівців талрепи неоднакові за показником максимального навантаження (від 200 до 3150 кілограм і більше), а також за такою непрямо визначальною міцністю конструкції ознакою, як спосіб формування муфти:

• штампування (надійніше, тому що макроструктура не має перерізаних волокон, а концентраторів напруг відсутні);

• лиття (структура литого металу більш крупнозерниста, через що злам корпусу настає швидше, ніж штампованої);

• зварювання (найменша здатність, що несе: у зоні зварного шва міцність металу знижена на 20-25%).

Крім того, талреп для троса/каната/ланцюга тощо. випускається різної маси: вона побічно визначає натягує зусилля та міцність конструкції. Діапазон ваги готових виробів знаходиться в межах:

• від кількох грамів (наприклад, кріплення для натягу струн карнизів для штор – необхідно слабке, кілька кілограмів, натяжне зусилля);

• до десятків тонн - для кріплення елементів підвісних мостів, корабельних щоглів та інших масивних об'єктів.

Конфігурація вантажозахоплювальних частин та їх комплектація

Залежно від форми гвинтів, що вкручуються, розрізняють 6 типу такелажних муфт:

• «гак-гак» («гак-гак») – DIN 1480;

• «гачок-кільце» – DIN 1480;

• "кільце-кільце" - DIN 1480;

• «вилка-кільце»;

• «вилка-гачок»;

• «вилка-вилка» - DIN 1478 (найбезпечніші, тому що мінімальна можливість зісковзування!).

Обидва кріплення можуть бути однаковими (вилка, кільце або гачок) або різними комбінаціями гвинтів (наприклад, гачок-вилка).

Геометрія та виконання муфти (корпусу)

За євростандартом розрізняють два види корпусу/муфти (тип конструкції):

• відкритий – DIN 1480;

• закритий – DIN 1478.

Але нормативи ГОСТу 9690-71 встановлюють талрепи трьох типів:

• з відкритою штампованою муфтою (ЗШ);

• з відкритою звареною муфтою (ОС);

• із закритою зварною муфтою (ЗС).

Матеріал та/або робоче середовище

У промислових масштабах талрепи виготовляють або з нержавіючої та кислотостійкої сталі (марка А2 та А4), або з вуглецевої сталі з цинковим покриттям (гарячий спосіб) або гальванічним оцинкуванням.

Відповідно до норм ГОСТу 9690-71 талрепи доречно виготовляти з наступних марок сталі:

• сталь 25 (за ГОСТом 1050-74) - на вилку, штамповану муфту, вісь з буртиком, вушко та гак;

• сталь 20 (за ГОСТом 1050-74) - на трубу;

• ВСт3сп2 (за ГОСТом 380-71) - на гайки зварених муфт.

Специфічність виконуваних завдань

Промисловість для двох головних такелажних завдань (фіксація натягу та підйом/спуск/пересування) випускає два типи виробів:

• монтажні (DIN 1480) – лише для статичних навантажень (фіксація у нерухомому положенні);

• вантажні (DIN 1478) — для динамічного застосування сили (переміщення ваги).

Ще розрізняють загального призначення, розрахований лише на осьове (лінійне) навантаження талреп для троса, а також специфічні модифікації строго для каната, ланцюгів або інших об'єктів, що потребують стабільного натягу.

Типорозміри

Заводські талрепи випускаються кількох розмірних рядів, що відрізняються довжиною корпусу і/або діаметром стрижня гвинтів, що вкручуються. Чим більший діаметр, тим вище допустиме робоче навантаження. Наприклад, талреп м16 витримає навантаження до 1200 кг, а талреп м10 – максимум 300 кілограм.

Увага! На межі допустимого навантаження впливає виконання (вид вантажного захоплення):

• "вилка-вилка" (ВВ);

• «вушко-вушко» («кільце-кільце»);

• "вушко-вушко" (УУ).

Наприклад, один і той же за розміром талреп для троса у виконанні "ВВ" витримає теоретичну масу більшу, ніж у виконанні "УУ" - 3,6 кілограмів проти 3,3 кілограми для одного і того ж виробу з допустимим навантаженням 2 тс (ГОСТ 9690-71).

У стандартному маркуванні чисельне вказує на діаметр різьбового отвору штампованої муфти: чим більше значення, тим вище здатність кріплення, що несе:

• талреп м8 – до 200 кг;

• талреп м10 – до 300 кг;

• талреп м16 – до 1200 кг;

• м24 – до 3150кг.

Для відкритого типу муфти максимальна здатність, що несе, не може бути вище 6300 кг. Для закритої конструкції вантажопідйомність може досягати рекордних 20 000 кілограмів (зварні аналоги максимум 1500 кг!). Причина кардинальної різниці навантаження - у більшій безпеці муфт закритого типу: при руйнуванні захватного пристрою осколки не розлетяться в сторони.

Галузь застосування

Раніше талрепи застосовувалися для з'єднання металевих та дерев'яних конструкцій. Сьогодні вони використовуються як регулятор дуже великого натягу канатів, тросів та ланцюгів затребувані у багатьох галузях промисловості, а також у побуті. Наприклад, талреп м8 застосовується для монтажу навісних об'єктів, що складаються з декількох компонентів. Найчастіше це:

• антени та інші висотні конструкції;

• зовнішня реклама (сіті-борди, розтяжки та інші підвісні демонстративні пристрої);

• гімнастичні снаряди;

• щогли та інші суднові елементи.

Інші модифікації кріплень потрібні:

• в авіаційній галузі;

• під час будівництва промислових, житлових будівель;

• для будівництва мостів;

• у радіотехніці та енергетиці;

• для фіксації пасажирських/вантажних ліфтів;

• під час створення кабельних мереж між будинками;

• на судах (морські, річкове судноплавство);

• у спорті – для натягу канатів на рингах тощо.

Увага! Напрямок навантаження - строго вздовж осі металовиробу! Інші напрями докладання сили категорично не допускаються.